Τα canadair ,ο γάιδαρος του Χότζα, οι κινητήρες που ακόμα έρχονται και η εταιρεία που κλείνει

Τα canadair ,ο γάιδαρος του Χότζα, οι κινητήρες που ακόμα έρχονται και η εταιρεία που κλείνει

  • 18
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    18
    Shares

 

του Μιχάλη Χαιρετάκη

Ψάχνοντας στο diavgeia, η ομολογία της γύμνιας και της απαξίωσης που έχει περιέλθει ο εξοπλισμός της πυρόσβεσης στη χώρα. Οταν οι πολιτικοί ακολουθούν τη λογική του Χότζα με το γάιδαρο που τον μάθαινε να μην τρώει, μην απορούν καθόλου που ο δύσμοιρος είναι έτοιμος να ψοφήσει.

Απο 1.2 που ήταν ο μέσος όρος των προηγούμενων χρόνων στις βλάβες των κινητήρων των αεροσκαφών φτάσαμε στους 8 το 2017 και δεν θα το μαθαίναμε αν δεν ήταν επιτακτική ανάγκη να επιδιορθώσουν και άλλους μέσα στο καλοκαίρι.

Είναι το λιγότερο εγκληματικό που άφησαν να περάσει πάνω απο μισός χρόνος πέρυσι τέτοια εποχή, για να αποφασίσουν στο τέλος του Φεβρουαρίου 2018 να ξεκινήσουν τις ανακατασκευές των κινητήρων.

https://heretakis.gr/2018/07/pos-ftasame-stin-tragodia-sto-mati-i-kinitires-ton-canadair-pou-argisan-na-ftiachtoun-ke-i-mi-pliros-technika-eparkis-prosfores-ton-elikopteron/

Είναι το λιγότερο εγκληματικό, να παίζουν με τις προδιαγραφές και να τις πετάνε στο καλάθι των αχρήστων γιατι δεν περισσεύουν χρήματα , για την ενοικίαση των ελικοπτέρων, με αποτέλεσμα να αναγκάζονται αρον-αρον εκ των υστέρων να ενοικιάζουν και άλλο

Ας μας απαντήσουν οι αρμόδιοι, πόσα χρήματα δαπανούν τα τελευταία χρόνια για τη συντήρηση των γηρασμένων canadair σε σύγκριση με το παρελθόν.

Ας μας απαντήσουν οι αρμόδιοι γιατί δεν έφταναν τα ελικόπτερα και τι ακριβώς προέβλεπε αυτό το Scope of Work που το πέταξαν στο καλάθι των αχρήστων με αποτέλεσμα όπως φαίνεται να μη φτάνει ο αριθμός των ελικοπτέρων για τις πυροσβέσεις.

ΥΓ Το καλύτερο το κράτησα για το τέλος:
Ας μας απαντήσει κάποιος αρμόδιος αν η εταιρεία που έχει αναλάβει τη συντήρηση των κινητήρων των CL-215 είναι η ίδια εταιρεία που κλείνει όπως γράφει στο site και εκποιεί τον εξοπλισμό της (!!!)